z cyklu fakty i kity

z cyklu fakty i kity
- Malkontentem trzeba się urodzić - powiedziała dumnie Mirabelka.

środa, 21 sierpnia 2013

OUTSANE



 

Outsane: „Mamy szansę zagrać na Red Smoke Festival, ale potrzebujemy Waszej pomocy, także głosujcie wszyscy, udostępniajcie, każcie zagłosować swoim matkom, ojcom, psom i kanarkom!!!



Spośród podanych zespołów, tylko jeden uzyska przepustkę na tegoroczny Przegląd Kapel Red Bridge Rock Fest 2013.

 
Kliknij w piątą gwiazdę Outsane! Ja nie mówię, że musisz lubić taką muzykę, no ale dajmy Chłopakom szansę. 



  

Głosy zbierane tylko do piątku 
23.08.2013  do godz. 23:59 


Zostało mało czasu!




 Mirabelka ładnie prosi swoich Czytaczy, no niech sobie chłopaki zagrają! :*

Let's go!

32 komentarze:

  1. Nie wstawiłaś klipa gapo :)
    Wooooooooooooow Lets Go
    https://www.youtube.com/watch?v=xxSPk0ubiAY

    głos oddany z przyjemnością

    zenek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pierdoła ;P Już się poprawiłam! Dziękuję w imieniu własnym i moich chłopaków

      :* BUZIAL

      Usuń
    2. Zwróć uwagę, że w klipie powraca motyw siekiery o której dzisiaj rozmawialiśmy :)

      Usuń
  2. Odsłuchałam na wskazanej przez Ciebie stronce. Ostro grają :)
    Głos oddałam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję też Tym, którzy nie komentują, a głosują :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj, kliknęłam, choć to całkiem nie moja bajka, ale niech mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, i dla mnie już zbyt ostro. :) Ale to ich ulubiona piaskownica, niech mają swoje zabawki :P
      Dziękuję :D

      Usuń
  5. A też se kliknę, jak mię zapewnisz, że to nie odpalę tym jakiejś bomby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uda im się zagrać to będzie Bomba! :) Teraz spokojna Twoja rozczochrana, możesz klikać bez lęków :P
      Z góry, z dołu znaczy Dziękuję! :)

      Usuń
    2. No i se kliknąłem, a co bede zabawy komuś wzbraniał :)

      Usuń
    3. Mądry i dobry z Ciebie Chłop :)

      Usuń
    4. A pewnie że dobry, sama dobroć i słodycz ze mnie płynie ups......:)

      Usuń
    5. I taki skromny! Toż to cecha niedzisiejsza ;)))

      Usuń
    6. Och bo niedzisiejszy jestem dinozaurowaty taki :)

      Usuń
    7. Każde zwierzątko można oswoić, bo szkoda by było do muzeum oddać :)

      Usuń
    8. A nie lepsze takie lekko dzikie?

      Usuń
    9. Może i lepsze, ale Tylko wtedy gdy jest nadzieja, że da się ułożyć na własną nutę.
      :)

      Usuń
    10. No taaaa, jasne najlepiej takiego spolegliwego baranka se w domu chcesz trzymać??

      Usuń
    11. Zawsze lepiej baranka niż barana! ;P

      Usuń
  6. Żem głosnęła.
    Też bym sobie tak pograła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci M. ślicznie :)
      No nic nie stoi na przeszkodzie, wiosło w dłoń i heja ;)

      Usuń
  7. kliknęłam i wysłuchałam grzecznie. chociaż grzecznie to trudno było, bo lapek skakał po stole, a sąsiad zaczął walić w sufit ;D trochę mi pojechało po kiszkach :)) jak będę wkurzona to se włączę i też polatam z siekierą. trzy minutki i emocje opadną :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha A niech się sąsiad przyzwyczaja ;) hahaha

      Usuń
  8. Klikam i klikam i już zaczynam zapuszczać włosy , żeby sobie tak pomachać. Uściski dla ryzykantów - Jola W.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim głosującym w imieniu Chłopaków. :)
    Walczyliście dzielnie, Mirabelkowy uśmiech się należy i to z wielką przyjemnością.
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D,
    A dam i buziaka :*
    - kosztował całe pół złamanego paznokcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Tu byłem - Zenek
(Twój komentarz może wyglądać i tak, ale jeśli nie będzie podpisany, to jak to mamusia mówiła: Z obcymi się nie rozmawia!)